woensdag 4 juni 2014

Bucketlist in oprichting

In mijn vorige bericht heb ik al een paar punten van mijn bucketlist aangestipt. Zoals ik zei, heb ik nooit een tastbare lijst gemaakt. Soms komen er gewoon dingen in je op, waarvan je je realiseert, dat je dat eigenlijk al heel lang wilt... ooit... Volgens mij zijn dat typische bucketlist-punten.
Op dit moment kan ik dan ook niet zeggen hoe lang mijn denkbeeldige lijstje precies is. Morgen kan me zomaar ineens weer iets te binnen schieten waarvan ik denk... oh ja, dat wilde ik ook 'ooit' eens doen...

Toch heb ik geprobeerd om een begin van een lijstje te maken, maar ik merkte in eerste instantie, dat ik vooral nog reizen wil maken. Viel me een beetje tegen van mezelf, dat ik geen 'betekenisvollere' punten had... maar na een paar dagen komen er toch ook wat minder alledaagse dingen bij... en punten waar ik misschien over twijfel: wil ik dat echt? Tja... het zit in ieder geval in m'n hoofd, dus ergens van binnen is het wel iets wat me bezig houdt.

Mijn bucketlist in oprichting:

- rondreis (auto) Italië (incl. Sicilië)
V vliegvakantie (vliegen!)
- toneelspelen in echt theater
\ figureren in tv serie op nationale tv
- week in een klooster (‘retraite’)
- wedstrijd winnen met iets creatiefs
- luiervakantie op Aruba of Curaçao
- trouwen
- boekje maken/uitgeven (iets met foto’s/styling en Kaatje-teksten)
- geld verdienen met m’n blog (of: succesvol bloggen)

Als ik het lijstje langsloop denk ik: wàt wil ik echt? wat misschìen? En wat gaat me werkelijk 'lukken'? 

De vliegvakantie stond al jaren op m'n lijstje ivm mijn vliegangst. Ondertussen heb ik dit dus gedaan (zie: Oei ik vlieg!) vandaar het Vinkje
Het figureren heeft een half vinkje... ik heb het wel gedaan, maar ik heb het pas volbracht als ik in beeld ben geweest.

Nu ik mijn gedachten zo aan mijn blog heb toevertrouwd, worden mijn wensen wel heel echt ineens. Het voelt alsof ik er nu iets mee moet doen... alsof jullie me erop kunnen gaan aanspreken: hej Ka... hoe staat het ervoor? Ik 'vrees' dat dat vooral voor punt 8 geldt haha...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten